Can't believe it's February already! After a world's longest January katenye I am happy to welcome February! This monthI am going to focus on the people I love. Belagak. Haha. The the things that i love.Focus on LOVE. LOVE with Jesus. :) January is usually a hard month for me. Why? ASSIGNMENT!! Babi. Eh,babi sedap apa. Haha! sucks! I am a girl that NEEDS the social life! Iwant party and bullshit! Damn. Bosan. Apa jak kerja dipolah hidup sitok. Dah lah sik habis ngan masalah, berhadapan ngan article.Cehhhh! Makan article lah ya tek.. Gedikk.. Ko tek kacak kata kak Lehot..haha.. *tetiba* Apa lah aku mok buat cuti cny tok. Mok bercuti katanye duit sikda. Gney lah? Nyempit? Banyaklah kau! haha. Bagus balit oh. Yarabbiiii tambangpulang balit, bagus aku pergi london! haha. Mun no mak ku kena boleh gak. Yasik -___-" mimpi la ow. Ya lah tek Wawasan Berkikis Bulu Betis! haha supayakita tok pandie sekula. haha. Apuu. gney lah aku final tok? Dapat sik?duii...risau aku jo. takut! ni tauk tetiba gagal kena repeat.. apuuu..malu kih.anang pia mih wai.. Oh ya, Bulan Feb tok mula musim Lent :') yang aku suretarikh, Ash Wednesday a.k.a ari 3 Abus ya masa cuti..hurmm.. then, Palm Sundaymasa ehem2. haha! ngam. Ya....Mun di sebut bulan 2 alu lah pikir mbiak kinek,alu BERBELENTINE DAY katenya! haha. Alu ada lah tek orang sik suka belentineday tok. madah belentine day tok hari ompuan hilang virgin la..apuu! ko sik dautak ka ging? Eee. mun kenak ko mpun baruk ko tauk sapa!! yahhh. cuak rasa konong.. Aku tok sik da masa belentine day. Cuba nangga Bola Sepak lagi syiokokay. haha. Ok lah ging. Cukup lah aku merepek. Sik berblog2 aku merepek kelak.Malas aku. haha. KBYE!
p/s : Tauk sik kenak aku klakar Sarawak? Kelakada orang ingga mun aku klakar MALAYA. haha! Ko ingga sik baca tok? Mesti nak..baaa mun ko ingga jangan baca. Tok aku mpun blog suka ati. Jangan suka ngesak ati..chill la . Lek lek baa. Haha
xoxo
Love and faith,
Ambai Kenyalang
=D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
on 23 was the cny eve. the chinese keep playing with thier fireworks start from 12.00 till morning. nyu beperak dalam rumah gasak mercun. h...
-
ARGGGGGHHHH !!!! cool down dek............sabar........................... :'( :'( I'm tired. I can't focus. Kanapa...
-
A day late to welcome the new month but hello all the same. My, how fast the year seems to zoom by. Before you know it, we'r...
-
Holla september ! A month of love. ;) why? Its my birthday yoooo. And my bro and sister birthday too. Who? Wait and see. Later i citer2 w y...
-
You’ll never know when she needs just a little more love .. ♥ 1. Touch her waist. 2. Actually talk to her. 3. Share secrets with her ...
-
just receive a bad news today ! its really shocking me and my family.. aya,asai ke baru demalam aku meda nuan..ndai nyangka nn ngeyampat ny...
-
Melepak di hari cuti sukan sekolah. Nahh!! Haha :) hantar kak cik eja pegi iput alu lah melepak kedak orang mengganggur.. 😝 tercapai hasrat...
-
16 September merupakan HARI MALAYSIA , di mana pada 16 September 1963, Sabah, Sarawak dan Singapura telah bergabung dengan Tanah Melaya u...
-
Exam is over! So, SARAWAK I’m coming. I’m coming home tell the world I’m coming home. Kolo mee here I comeee!!!. Anak negeri pulai belela...
-
Good morning. Wishing you all my brother and sister in Christ a very blessed Ash Wednesday today! During this Lent season, may you reflect o...
No comments:
Post a Comment