So We Meet Again

It's 1.30 am already while I'm typing this right now and I'm FINALLY done with catching up on my blogging deadlines. (^__^)


September has arrived and once again we are almost at the end of the year. Sometimes we don't realize how fast time passes and we drop something we should do or simply trying to accomplish. What we must remember is that we live in the present, without forgetting our responsibilities and when I say that I mean those that we commit ourselves, after all, we are the only ones that can make us happy. Well, speaking of September is the month of many people, including my birthday!!!!!! The month that symbolizes much!

WHERE IS THE PARTY? :P

But honestly, a month didn't seem that long because my month has been really packed. I’ve mostly been busy with university assignments, our final project and I’m looking forward to semester break!!



Well said. I widh I wasn't LAZY. Lagi 2 minggu cuti study week. Tak sabar nak cuti sebenarnya walaupun sekejap jer. Satu bulan je pon. :( Tapi, aku ni mengidam giler makanan Sarawak. Dahki! haha

PENAT. Dan sekarang aku rasa PENAT lagi. Selagi tak habis sem ni, selagi tu penat aku takkan hilang. Kawan - kawan lain pun macam tu jugak. Semua penat dengan assignment yang bertimbun - timbun. Makin nak habis sem, makin banyak pulak kerja. Biasa la, nama pun student kan.

Banyak tak banyak. Semua nak kena submit dalam minggu depan. Sebenarnya aku rasa banyak kerja pun takpa. Baru mengajar kita macam mana nak handle masa. (Ayat Redha) Nanti kalau dah kerja mesti lagi teruk. Assignment itu, assignment ini, test itu, test ini. ishh. tapi takpe akan aku harunginya ia dengan penuh tabah. aisehhh. semakin stress, semakin banyak makan -_- Eh yeke?


Semakin banyak assignment, semakin galak jerawat tumbuh. Lagi satu, problem aku sekarang ialah tidur pagi. Tak sempat tidur jam 10-12 macam tu. haha. Alih2 jam 2/3/4 pagi tidur. Teruk. sebenarnya menjadi wanita yang selalu tidur subuh itu bukan pilihan.. tpi begini adanya, yasudahlaaah Haha. Lain la kalau kahwin dengan anak raja. Duduk istana goyang kaki ja. Haha!

Dalam sok busy ni pun, sempat lagi curi - curi tengok movie :P hehe.


:)

Cara aku buang stress...aku gelak sorang2 layan IBAN TROLL dekat Facebook. Memang lawak tahap dewa. Para admin tu memang kreatif giler. Ade2 je idea dieorang tu. haha. 

nundi kaban...



Yang paling lawak yang ni, sebab aku selalu buat kat kawan aku and aku pun selalu kena. Haha.

Oklah, cukup2 merepek. Bye! :)

Thank you for reading :D 

p/s : SELAMAT HARI MALAYSIA

Love and faith,
Ambai Kenyalang

No comments:

Post a Comment

Popular Posts