Outdoor Shooting

Berbulan duduk di bumi Tanjung Malim ni baru time ya rasa keluar, enjoy ambik gambar. Ya pun sik berapa jadi. haha. Tak pa. Saya budak masih belajar pegang dlsr kunun. So, aku mengharapkan muka cantik buddies aku untuk dijadikan model. First time tu, kita orang turun ramai2.. but sayang tak jadi sebab dah malam. Dah la aku tak bawa flash light -_- Next, I pergi dengan Eza n Pat. Ni kali lah.. So aku jadikan dia urang dua model pinjam kejap..

Lokasi : Taman Tasik Proton City, Tanjung Malim..

Orang kata tempat ni best. Bagi saya..hurmm best la cuma panas giler. haaha

so, aku nak share beberapa gambar yang bisa aku ambil waktu tu walaupun simple jew cuma sengaja eksyen nak share. hahaha :) enjoy! Aku bertemankan baby nikon D3100 dengan lens Tamron 70-300mm :D













sorry. salah focus!






xoxo

Love and faith,
Ambai Kenyalang

No comments:

Post a Comment

Popular Posts