March oiii


Hello March! Thanks God we meet again. Wehuuuuu :) We will be frens for 31 days ye bulan ni? Tak sangka kan, we are in the month of March already. How time flies! Two months ago we were in the hype of New Years Celebration, now we almost reaching for the first term semester break!!!! Woww!! I can’t wait to end this month. WHY? PULAI SARAWAK. Yeaaaaahhh! Apa ape pun, harapw, hari-hari lebih tersusun, fokus dan menarik. Apatah lagi berhadapan dengan final wei. -__- apemende ler ni.

Paling manang la bulan ni.. Assignment dah la belum siap. Sehangat Asmara lagi penting!! Nak study lagi untuk final. Nak study apa pun aku masih terkial2. Apa nak jadi la wehh.. Memang ni time for sengol-sengolan, langsung tak ada. Hehehee. Tapii, apa yang penting, dah SHOPPING!! Amboi bro.. nak baju nak boxer la.. haha.macam2.. yang aku ni baru mau plan meli Intax + E-Ciger. Eh, I dah beli la e-ciger tu. huhuuu.. Cuma, instax jer belumm.. Jangan cakap la bila sebut pasal begambar. 32 GB pun ndak cukup. Haha. Ni kali la nanti bila ada instax. Nang muka aku jak beli filem ya. Kekeke.

Ha’ah. Bila sebut sal berinta ni. Memang tak lah. Lah la sangat. Ya la aku paling benci bila sebut IN A RELATIONSHIP. Bagus g LOVE GAME. Tiada sepa2 yang bakal sakit hati kan.. Ya la orang madah, party people ni boleh fall in love uu.. Nak enjoy jer! Yeahh! Aku lebih senang Love Game. Enjoy bha  :) Lagi best daru vercita… hahahaha. First love? Hakkktuihhh! Memang sakit la first love dulu. Aku serius mencintai, orang pula serius menyakiti. Siap kawan makan kawan. Sapa sik sakit hati oii. Mun diingat balit, memang sakit gila mau menangis pun ada. Luka luka luka. Hurghhh!!! Semenjak ya, sampai nek tok la aku sik pernah meri kepercayaan 100% dengan sapa2 kecuali Tuhan.

All in all, sama2 la kita berdoa dibulan March, semoga perjalanan bulan ini lebih mudah, tenang, diberkati, dilindungi sentiasa.. Apatah lagi kita terkejut dengan berita sedih di Lahad Datu, Sabah. Sultan Sulu claim Sabah for Malaysia. Bahaya.. Dahlah abang aku memang misi di sana. :( Alahhaiii. Doa2 moga mereka yang berkorban demi keselamtan negara sentiasa mendapat perlindungan.. Amen.. Doa2 la juga moga orang Malaysia sik nangga pekara tok key main2. Paling la bila di Twitter ada orang gago nanya “Lahad Datu tu apew? Kat manew?” Amboii. Asa mok ku ketuk palak ko ya. Diharapkan moga orang berkuasa dalam hal ni bertindak la. Jangan sampai esok lusa ada ahli tentera/polis meninggal baru nak ini nak itu. Lepas tu confirm kaitkan pekara ni dengan DSAI. Entahlah. Betul tidak, diam2 ja la.. Tapi bedasarkan THE BLACK ROSE yg aku baca tu, aku cuba faham dan fikir balik agenda2 politik di Malaysia ni. Kejam weh! Kalau nak tahu baca la The Black Rose tu. Geram habis aku baca.. hurmm. Cukup2 la merepek a.. Till then………

xoxo

Love and faith,

Ambai Kenyalang

No comments:

Post a Comment

Popular Posts